Sunday, January 15

Redha :)

Sebagai manusia , hamba Allah , apa saja yang boleh aku lakukan . Apatah lagi sudah terlalu banyak nikmat yang Allah berikan . Semua urusanku Allah permudahkan . Alhamdulillah . Aku teramat-amat bersyukur . Aku tak boleh mengeluh . Tak boleh . Mungkin ada hikmah untuk semua ni . Yang penting aku bersabar dan tak perlu ambil tahu . 

Sejujurnya, aku sangat bahagia sekarang . Rasa macam hidup ni sempurna . Walaupun sebenarnya banyak lagi kekurangan dan kekosongan . Tetapi semuanya terisi dengan kegembiraan keluarga dan kawan-kawan . Kawan pun semakin bertambah . Rezeki semakin murah . Hati semakin tenang . 
Alhamdulillah , tak terkata betapa bersyukurnya aku .

Betullah orang kata ,
Bila kita hilang sesuatu yang kita sayang , Allah akan balas dengan nikmat yang berlipat ganda . DIA lebih tahu . Semua ini perancangannya , jadi aku akan terima dengan lapang dada dan REDHA ..

Airmata yang jatuh ini takkan lagi aku tujukan pada dia yang melukakan hati aku , sebaliknya airmata ini akan ku tuju hanya padamu ya Allah . 
Airmata kesyukuran ..
Terima Kasih ..

No comments:

Post a Comment