Tuesday, January 17

Good Girls , Niaaa sayang Uollls forever :)


Assalamualaikum
Halloo0oo ! :)

Hari ini saya happy sangat-sangat. Tapi tak tahulah kenapa happy terlebih ni. Malam tadi penat tidur lambat semata-mata mengedit gambar untuk blog hari ini. Mestilah gambar sahabat-sahabat sejati saya yang saya sayang sangat-sangat nih. Lama sangat tak jumpa, dah rindu dah :)
Ini dia tiga orang gadis yang sangat ayu dan comel :)
Rindunya .. Teringat masa kita kat rumsis dulu. Bestnya ! Gembira jer, asek enjoy jer kan. Masa kita pergi Botani Park , 2 hari di Pengkalan Balak, tolong ibu taklong jual-jual, pergi rumah mawa lagi, seronoknya :)
Masa tu tak ingat penat, semua sanggup buat ! Hehe

Betulkan, dugaan yang Tuhan bagi mungkin untuk kita kenal hati budi masing-masing. Siapa sangka perkenalan kita 4 tahun dulu jadi serapat ini sekarang. Padahal dapat satu bilik tak rancang and tak memilih pun. Wahhhh, dalam otak nih dah teringat macam-macam kenangan dah. 

1) Ingat tak satu hari tu kita baru balik kelas. Baju pun tak tukar lagi. Semua terbaring kat lantai padahal katil masing-masing ada! Tiba-tiba nia pasang kipas tangan (doraemon) tuh dan takut-takutkan taklong sampai dia menjerit-jerit! Lepas tu kita terdengar Pn Noriah datang menjerit 'Siswi, siapa yang menjerit-jerit tu hah???' Sekelip mata kita bertiga masuk bawah katil. Spontan betul, tak payah berpakat, sama jer gelagat kita. Tapi yang paling kelakar, bukan kita yang kena marah, tapi bilik sebelah yang kena marah dengan Pn Noriah! HAHA ! Sory la bilik sebelah, dah 4 tahun baru bocorkan rahsia niy. HIHHIHI :)

2) Perkara kelakar yang jadi lepas kita ambil result semester berapa entah tak ingat dah. Nia jatuh dekat longkang cafe. Aduh, malunya. Sangat pelik masa tu Taklong dan Mawa buat muka serius sambil tarik dan suruh Nia bangun. HIHIHI ! Mesti korang malu sampai tak boleh nak bercakap kan? Mesti rasa macam nak tempeleng Nia kan ? Kan ? Kan? HAHA ! Tahulah, kat rumsis baru nak gelakkan Nia sampai lebam kan? HISH ! Kejam :D

Erm, banyak lagi nia nak cerita,nanti Nia update lagi.

Secara keseluruhan ikhlas dari hati Nia nak berterima kasih sangat-sangat pada korang
Nur Ashura Borhan , Siti Mawahidah Zainol dan Siti Hajar Abu Bakar
Sebab always support Nia, banyak tolong nia waktu Nia susah, happykan Nia dan yang paling penting kita sama-sama tempuh dugaan walau berat macam mana pun. Semoga persahabatan kita kekal sampai akhir hayat :)

p/s : tak sabar dan tertunggu-tunggu 10 tahun akan datang. macam mana agaknya kita ea? Mawa masa tu anak dah cukup empat kan ?? HIHIHI :) 

2 comments:

  1. kenapa mesti mawa yg kau sebut ad anak 4??huwaaaaa

    haha..btw,,thanks kpd Nia jugak also Shura & Hajar..always miss you all..much love! <3

    ReplyDelete
  2. of course sebab kita dah discuss pasal nih . 4 tau, jangan kurang, lebih takpe ! HAHAHA :D miss you too hunn ;)

    ReplyDelete