Wednesday, January 4

New Year , New ME !

Assalamualaikum 
Helllooo !


Tu diaaa ..
Senyuman meriah dari Nur Ashura Borhan :)
si cantik ni dari Lumut sanggup turun ke Kuala Lumpur nak newyear sama-sama dengan saya
lagipun dah lama tak jumpa , last jumpa dekat Lumut lah


seronok dapat jumpa sebab 1000 cerita ada, 952 belum cerita lagi . kami jalan-jalan sepanjang hari sampai penat . mula-mula KLCC , Pavilion , KL Festizal City , Wangsa Walk. Gambar kat atas ni ada seorang tourist yang baik hati offer nak tangkapkan gambar kami. So kind of him . Thankyou :)


tak beli apa-apa pun. jalan saja sambil ukur jalan
sambil cerita perancangan hidup masing-masing
Alhamdulillah, sejujurnya saya memang sangat selesa bercerita dan berbincang hal macam ni dengan dia dan lagi seorang best friend forever kami Siti Mawahidah Zainol @ Mawa
tapi sayang sangat Mawa tak dapat nak join kami kali ini
we miss you Mawa :)


Kami sempat belajar memasak dengan mama tau .
Shura berjaya masak kari ayam yang seedaaaapp sangat ! saya cuma goreng sayur saja, itu saja yang reti kan. tak apa lah, atleast belajar kan. Tahun 2012 ini kami dah 22 Tahun . Dah cukup dewasa dah tu. Memang harus pandai masak.


okkay, ini saja setakat ni. malam new year kami cuma pergi depan rumah tengok bunga api. Ramai sangat orang. Dah 3 tahun saya tak dapat sambut new year macam ni. Jadi seronok dan bersyukur sangat-sangat. Alhamdulillah :)


Semoga kami dapat mencapai azam baru kami
InsyaAllah..
Doakan saya .. NewYear, NewMe !

No comments:

Post a Comment