Wednesday, October 13

PLKN : ketawe . nangis . takut . marah . letih . sedih

' PLKN '
dengar jer perkataan ni dah boleh buat aku tension dan rimas !
bile dapat tahu yang nama aku tersenarai , tuhan je tahu betapa sakitnyer hati aku .
Tapi sekarang , rase macam nak berdoa "boleh ker ulang masa 2 tahun yang lepas ?"
Allah jugaklah yang tahu betapa aku rindukan saat-saat manis di kem :)

Terpaksa luahkan rindu ni di blog ,
kalau luahkan kat mama ,
mama mesti kate 'tula .. dulu nangis-nangis tak nak pegii !!'
hihiihihi .. ish , malunyerrr niaaaa (^_^)



2 minggu , masih lagi homesick .
tp , semakin hari ,
semakin rapat dan semakin seronok dengan kawan-kawan .
makan same3 ,
blaja same3 ,
tidur same3 ,
solat same3 ,
semuanya kitorang buat bersame :)
bile nak tidur 'shana , jom rapat katil'
sampai cikgu3 mara ..
ish nia ni , dalam kem pon gedik lagi ?? heee :)



banyak yang aku belajar di kem .
ouupss , lupe pulak nak perkenalkan kem aku
Noor Albaniah Mahat
tersenarai di
Kem Bina Semangat ,
Kuala Kubu Bharu ,
Kumpulan 1 , Siri 5 , Tahun 2008 :)
untuk 3 bulan yerrr cik Niaaaa !!
okay , sambung balik .
em . ade kelas character building , kenegaraan , * kesenian ,
aktiviti luar , flying fox yang x bape nak flyingg :P ,
jungle tracking , persembahan , kawad (tak sukee !)
dan macam-macam lagi !












Taraaaaa !! Ini laa , kawan-kawan Nia yang sangat-sangat Nia rindu !!
Shana (cantikkk) :))
Tiera (purple)
Sue (gedixx)
Ummi (comel)
Ika (ubat nia, ubat !!) hehe
shima (sabah bah)
nieya (tawau)
mieya (manje)
Fuha (chief !! bravo !!)
sook yin (butakk pantaiii !)
Nia sayang korangg taw !! :)

No comments:

Post a Comment